Xiaomi își menține poziția a doua pe piața din România în primul trimestru din 2025, potrivit Canalys

București, 12 mai 2025 – Xiaomi își menține poziția a doua pe piața românească, cu o cotă de piață de 19% ca număr de unități, la sfârșitul perioadei ianuarie-martie 2025, conform celui mai recent raport al companiei de analiză a pieței de tehnologie Canalys.
În Europa, Xiaomi ocupă locul al treilea, cu o cotă de piață de 20%.
La nivel global, Xiaomi își crește cota de piață cu 3%, până la un total de 14% și își menține poziția a treia ca număr de unități vândute, la sfârșitul primului trimestru al anului 2025.
Recent, Xiaomi a anunțat lansarea celor mai recente smartphone-uri vârf de gamă, Xiaomi Seria 15, care le oferă utilizatorilor din toată lumea puterea de a surprinde fotografii și videoclipuri uimitoare în orice scenariu, cu lentilele optice Leica Summilux. Bazată pe cel mai nou Xiaomi HyperOS 2, Seria Xiaomi 15 oferă o experiență de utilizare fluidă și completă, optimizând performanța, conectivitatea și capabilitățile AI pentru o experiență mobilă demnă de generația următoare.
De asemenea, compania a lansat Redmi Note 14 Series în România. Gama include cinci dispozitive care duc seria Redmi Note la următorul nivel: Redmi Note 14 Pro+ 5G, Redmi Note 14 Pro 5G, Redmi Note 14 Pro, Redmi Note 14 5G și Redmi Note 14. Cu un sistem de camere AI cu rezoluție mare, durabilitate de vârf și experiență impresionantă, seria Redmi Note 14 aduce upgrade-uri complete și caracteristici de flagship publicului larg.
Despre Xiaomi Corporation
Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și listată pe piața principală a Bursei de Valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de larg consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT.
Plecând de la viziunea „Fii prieten cu utilizatorii și cea mai cool companie din inimile lor”, Xiaomi urmărește continuu inovația, o experiență de utilizare de înaltă calitate și eficiență operațională. Compania dezvoltă constant produse remarcabile la prețuri echitabile, oferind oamenilor din întreaga lume acces la o viață îmbunătățită prin tehnologie inovatoare. Xiaomi este una dintre cele mai importante companii de smartphone-uri din lume. În decembrie 2024, MAU a atins aproximativ 702,3 milioane (inclusiv smartphone-uri și tablete) la nivel global. Compania a stabilit, de asemenea, cea mai importantă platformă AIoT (AI+IoT) pentru consumatori din lume, a atins aproximativ 904,6 milioane de dispozitive inteligente conectate la platforma sa (excluzând smartphone-urile, laptopurile și tabletele) începând cu 31 decembrie 2024.
În octombrie 2023, Xiaomi și-a extins strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, integrând perfect dispozitivele personale, produsele smart home și automobilele. Xiaomi pune întotdeauna oamenii în centrul inovației și își asumă angajamentul de a oferi experiențe conectate, complete și intuitive. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2024, Xiaomi a fost inclus pentru al șaselea an consecutiv în clasamentul Fortune Global 500.
Xiaomi face parte din indicele Hang Seng, indicele Hang Seng China Enterprises, indicele Hang Seng TECH și indicele Hang Seng China 50.